Uppe på taket!

Jag har paus.
Men vi byter vindskivorna på gaveln. Så vi borrar, flyttar takpannor, kastar plankor, spikar och klättrar på taket som små apor. Det skulle gå sjuukt snabbare om inte alla nyfikna grannar måste komma förbi och prata med pappa. På mitt kvarter så har vi inte hemmafruar utan hemma män (lediga, jobbar skift osv) och alla dyker upp så fort det vankas reparationer på husfasaden..!

Och Lena har publicerat en bild på vinnarlaget från fredagens fest och kubbspel! Jag utklassade, host host! Sen att vi fick storstryk i nå jävla musikquiz var en annan sak.


Jag, Robert, Mona och Anna!


Gotta ruuun! The roof the roof, the roof is så facking cold.. Right now!! (8)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0