Underbara fredag!

Dagen började hur bra som helst med strålande väder och schteek ute i solen. Sen så var det dusch och fixa sig i ordning innan min snälla far (<3) skjutsade in mig till staden och Lenas lägenhet. Grillning, skitsnack, underbart gott! Anna, Lena, Mona, Robert! Wooossssh!

Men svampen?! En kille kom dit med en av lenas kompisar och han sa direkt: jag drack inget igår men idag har jag tänkte bli full. Han hade INGEt med sig att dricka utan snyltade på oss andra, helt öppet poch fräckt. Han kände INGEN! Geez, jag var nära på att slå honom, Jävla mupp!

Aja, vi utklassade på Kubb men blev spöade i musiktävling. Vi har alla våra starka och svaga sidor, våran är idrott helt klart!

Ikväll så gick vi på Scarinska Villan där jag aldrig varit förut och det var sjukt roligt! Fuldansade, hoppade och var helt galna i 3 timmar. Ungefär som ett träningspass kan man säga. Haha! Roligt med lite annorlunda musik också, Ebba Grön typ.

Robert imponerade på mig och Anna! Grejt work! Det enda som saknades var att MIika skulle varit med men han hörde vi ju av under kvällens gång och det var riktigt roligt! :_

I alla fall, tack för en underbar kväll!

Kommentarer
Postat av: Miika

Ptja det kändes jävligt surt att inte kunna va med. Tänkte på det där hela jävla dagen igår...

Men den 16:e ska det fan bli partaj!! Måste se till att byta söndagspasset bara.

2009-05-02 @ 07:38:36
URL: http://michailov.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0