Syskonen Vållberg ska bli vältränade!

Haha! Som jag skrattade när syrran berättade för mamma att jag hade bestämt att vi skulle bli vältränade.

Men både hon och brorsan följde med och sprang lilla Nyby-rundan och de orkade nästan hela vägen. Jag är djupt imponerad av min syster, whay to go sis! Efter löpningen så gjorde vi armhävningar, situps utfall.. De skakade efteråt vilket är perfekt! Blir ett nytt pass på lördag igen och under veckan ska jag och brorsan köra minst en gång till.

Det är så otroligt mycket lättare att träna med någon än att köra på helt själv då man verkligen måste köra när man har bestämt att man ska träna. Är man ensam så är det så lätt att skjuta passen framför sig, illa illa!

Morsan är lite nedstämd idag men annars så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0