Stört sugen på att måla!

Geezez!

Mamma har gett mig ett mission att göra 3 tavlor i svartvitt till badrummet så jag lekte med penslarna i photoshop och jag har fått fram 3 motiv som vi båda gillade. Tanken är att jag ska åka in till Umeå i veckan och köpa akrylfärg och dukar så jag kan göra klart de nu när vi håller på att renovera i badrummet.



Sen är jag sjukt sugen på att göra om min tavla jag har ovanför sängen också. Min skejtare jag gjorde för flera år sen känns lite out of date så jag har roat mig och skapat en tavla som kan ge eventuella epelipsiattacker har jag en känsla av. Sjukt mycket saker, dock bara svart/vitt och så några få gröna detaljer. Kan bli väldigt bra men jag får se hur jag ska göra. Jag ska i alla fall börja med att måla en vit bakgrund och börja skissa med kol så får vi se hur det hela utvecklar sig!

Samt att bloggens layout skulle behöva ett facelyft nu inför sommaren. Kanske ska leka lite med den också när jag har tagit fram min kreativa ådra?

p.s Jag höll på att ramla ner från taket idag när jag hjälpte pappa. Han blev nog mest rädd. d.s

Kommentarer
Postat av: Miika

Ser riktigt nice ut dom där tre! ;K

Å det här med att ramla ner från taket är ju inga konstigheter. Har man ju själv provat på.

2009-05-09 @ 01:18:44
URL: http://michailov.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0