Stoppa mig!

Haha!
Jag gör som jag vill Robert lilla!
Skissen är okejad av Miika, det är bara färgvalen som ställer till det..

Imorgon blir det shopping i staden med lillebror, ska bli najs! Sen så.. Har jag levlat 2 levlar på min lilla Tagglisa idag. Hon ska bli en bamsing till björn, hon är level 76 nu. Jag är sjukt nöjd med mig själv med tanke på att jag i vanliga fall brukar levla 1 level i veckan för att det är så sjukt tråkigt men idag gick det så bra så bra..

Och vad har hänt med CSI? sjukt dåligt är det nuförtiden!.Jag blir så less så less.

Och ja just ja, typiskt mig. Jag har glömt bort mitt pw till a-kassan. DET är riktigt illa, men förhoppningsvis så får jag en snilleblixt och kommer på det.. snarast!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0