Sommarvisor!

Jag har roat mig med att lägga ihop en låtlista med sommarvisor och det är mysigt som tusan att lyssna till dem och drömma sig bort. Jag har skissat klart tavlan, det KAN bli bra. Sen så har jag diskuterat fram färgerna också: svart mot grön som färgschema. Dvs svart och hela vägen ner till vitt genom att passera tysen nyanser av grönt. Sen kommer en liten färgklick i form av rött. Det KAN bli bra! Jag hade först tänkt mig mera rött men så hade jag naturligtvis inte köpt en stor röd tub utan bara en liten så det sket sig direkt.

Jag längtar tills jag ska sätta igång iaf, jag har varit för feg hela dagen idag så det blev inget av. Imorgon är det städning och sen ska vi ut i skogen och plocka sten, Stora stenar som vi ska ha i vår nya del av trädgården. Men än så länge är ju kvällen fri så det kan mycket väl bli lite målning då. Det gäller ju bara att börja på ett bra stället. Var nu det är?


Vad är sommaren utan hav, bad och sol? Synd bara att jag är en sån badkruka!


Har du fortfarande inte hört mig spela? aj aj aaaj!
Sen så lusläser jag INTE barnsidorna, inte min grej det där. Och det brukar typ dröja flera veckor innan de publicerar att de fått en unge och då har väl du varit på dop endå? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0