Sommarmatte?

Jag är i valet och kvalet om jag ska söka till sommarmatte eller inte. Det kan nog vara ruskigt bra att ta den kursen (via nätet) inför höstens matte. Om jag nu tar mig in på högskoleingenjörslinjen.

Men samtidigt, räkna matte på sommaren? Don't know about that really... Jag måste snart ta och bestämma mig också! Attans!

Promenaden var ruskigt skön, träffade Hanna också! Det var en surprise, och igår var det Erika. Synd det blåser idag annars hade det blivit ruskigt varmt och skönt. Jga har för den delen lite träningsvärk sen rundan igår så det var skönt att få mjuka upp musklerna lite.

Jag ska sätta mig och snabbskissa i photoshop så jag kan börja skissa på tavlan senare idag. Behöver en för-skiss så jag har en humm om hur det ska se ut innan jag börjar på tavlan. Jag har ett hyffsat minne om hur den såg ut, bilden som försvann, så det ska nog gå på ett par minuter bara. Förhoppningsvis..!

Kommentarer
Postat av: Miika

Oj, jobbigt att börja tänka på sånt där! Nu blev man ju genast otaggad på att plugga. :_

2009-05-13 @ 21:21:47
URL: http://michailov.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0