Sommardag!

Det är helt otroligt vad varmt vi har haft det idag! Jag har legat ute och läst hela dagen och hade det inte varit för den lätta storm vi har haft hade vi förmodligen dött av värmeslag. Men som det var nu så var det ytterst behagligt.

Jag flyr undan solen nu, känner att mitt arma skin har fått tillräckligt med cancer för en dag. Snart är det bara till att duscha, göra sig fin, äta lite middag och sen åka iväg till farmor och farfar på fika.

Och sne är det tänkt att jag och syrran ska raida men då det är 30 signade (25 ryms bara i raiden) så är det ju tveksamt att vi kommer få plats då vi kommer att komma sent. Men å andra sidan så är det ju imorgon vi ska göra progress och idag är de bara de "vanliga" bossarna som vi nu tar ner utan problem så jag skulle nog inte sörja alltför mycket om det visar sig att jag inte får följa med!

Sen är det ytterst tryckt stämning i huset, hela tiden. Vi går omkring på helspänn och försöker läsa av allt och alla. Och snart är det sommarlov, hur ska detta gå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0