Praktgräl!

Ja jesus, idag hade vi det andra stora grälet någonsin i vår familj. Det var ingen höjdare men förhoppningsvis så tar vår kära moder åt sig av vad vi ville få fram.. Förmodligen inte men det brukar bli lugnt ett par dagar i alla fall. Månader förhoppningsvis. Stört vad vi var arga, tårarna sprutade och naturligtvis (såklart) är det alltid vi som skriker och inte hon.

Alltså ja, som jag skakade av ilska men nu är det rätt lugnt. Flera timmar senare och en bio gör susen. Blir nog att natta snart tror jag..

Lika bra jag vaknar pigg och utvilad inför helgens grymt goa stämning i huset! ja..


Sorry Miika, löven tog verkligen hela dagen att kratta ihop.. Och hoppas spotifyrackarna fixar skiten snabbt, jag har ytterst svårt att sitta vid datorn utan vår goa spellista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0