Powernap!

Jag var riktigt trött efter att ha sovit lite konstigt inatt, och framförallt lite! Fredrik är en jävel på att hålla telefonen varm, vi säger det i alla fall! Så jag tog en powernap innan maten och det finns ju absolut inget bättre än att sova innan middagen.

Snart ska jag ta och byta om och ... change of plans! Vi skulle dra ut och springa klockan 18.30, brorsan orkade inte raida så vi drar efter Top Chef. Att jag lyckas lura ut honom på en löptur, det är rätt fascinerande tycker jag. Han kan vara den hjälp jag behöver för att komma igång med min träning igen! Jag håller tummarna!

Sen så behöver jag inspiration ang tävnligen jag vill vara med i. Lite svårt att komma igång med att göra en serie banners på 4a olika storlekar som ska användas på en hemsida. Men det kommer för hoppningsvis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0