Nya steg!

Ojoj, det ska bli spännande! Redan nervös men det ska bli grymt skoj!

Och ingen morsdags ska firas heller då det enligt mamma bara är bullshit efter vårt stora gräl för nån vecka sen.. Ehh ja..

Nu börjar sommaren närma sig faktiskt. Jag kunde slopa filten när jag satt ute idag trots att det kom enstaka moln. DET är ett framsteg! Sen så har jag äntligen målat klart de två tavlorna så nu har jag faktiskt suttit och skissat på en stor. Sen om det blir en till Robert eller mig själv är ju en annan sak men det KAN bli bra. Jag har sagt det förut och säger det igen: Det KAN bli bra. Jag gillar skissen men vet inte om det är vad Robert har tänkt sig så, ja. Men på onsdag ska jag skissa upp den på duken och sen så ser vi vart det går, utför eller uppför. Det ska i alla fall bli riktigt roligt att kladda med färg och inte bara sitta och pilla detaljer, det ska vara mycket färg och massor med klet! Då är det som bäst!

Frasvåfflor blir det till middag också, det ska bli riktigt najs!





Kommentarer
Postat av: Robert

Du måste ju göra din egen fötst. Nått annat går jag inte med på

2009-05-25 @ 19:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0