Nya Morgonritualer!

Frukost vid köksbordet och lusläsning av Västerbottens Kuriren.
Promenad med Athena.
Sen scrollar jag igenom lite olika bloggar vid datorn:
Börjar med Miikas, fortsätter med Annas och sen över till min favoritbloggerska: Stina-Lee
Och sen kommer snabbscrollen genom Kenzas, Fokis och Blondinbellas bloggar, dvs tittar på deras bilder och läser lösryckta meningar här och där.

Jaa, då har jag lite att göra om jag hinner titta igenom deras bloggar, jag har nog fastnat i bloggträsk-läsandet nu också. Jag hade klarat mig hyffsat bra innan men jag blir lätt fascinerad af att läsa om allt strunt som händer i folks liv så nu tittar jag igenom deras bloggar en gång om dagen i brist på annat.

Häggen slår ut idag också! Underbart mysigt! Vitt överallt på bullervallen och på våra häggmisplar på framsidan, nu är det sommar!

Och jag lyssnar på sommarvisor så det står härliga till! Kanske ska plocka upp tvärflöjten och spela några sommarvisor?

Kommentarer
Postat av: Miika

Fan, man måste ju få höra dig spela en liten truddilutt på flöjten. :_

2009-05-27 @ 16:40:51
URL: http://michailov.wordpress.com/
Postat av: Miika

Btw, bra du lusläser VK. Håll koll på om det dyker upp nån liten Burman! ;F

2009-05-27 @ 16:42:29
URL: http://michailov.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0