Ny look!

Nu händer det!
Inatt händer det grejer.
Slackade på lite trash när vi raidade 25manna Uludar ikväll och gjorde klart min banner.
Backgrounden har jag inte riktigt listat ut hur jag ska göra men det kommer väl.

Sen blir det till att byta textfärg och sånt också men än så länge är jag rätt nöjd över vad jag har lyckats fixa till. Sjukt roligt att leka i photoshop också!

För övrigt så var det en najs raid idag faktiskt. Vi lackar lite healers, jag fick lov att heala idag igen, så det är rätt synd. Men det är roligt att heala också! Synd att vi slutade på Ignis då han droppar 3 bra saker som jag vill ha. En ny ring, ett totem och en hjälm. Men det kommer väl fler ggr så jag hoppas vi tar honom nästa gång!

Sängen nästa nu!
Sussa sött så hörs vi imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0