Nästan festival på ängarna!

Det var verkligen tysentals personer ute på Ängarna idag i Umeå- Alla i Umeå med omnejd som ville ha lite underhållning i form av utklädda spexare och fartfylld brännboll hade sökt sig ut dit idag. VM i brännboll, undra vem som vann? Vi såg i alla fall det bästa laget med superhjältar i: Laura Craft, Stålmannen, Batman, Robin, Bamse..! Sjukt roligt! Och Vikingarna var verkligen snyggt klädda också!

 Och det var varmt så vattenmelonen jag hade köopt kom väl till pass! Anna och Davids mackor var verkligen ingen fy skam heller så det var synd att inte Robert orkade komma förbi eller att Emelie och Jonas dök upp. Menmen, mera till oss!

Och David, om du läser detta, förlåt om jag mobbade dig lite idag men det är frikort på dem som är bakis..! ;) Anna! Bäst är du! /kisses and love!

Och vi träffade Victor och Erik också, inte illa! Bara en snabbis, kanske lika bra iofs. Lite wierd stämning, men pjtaa. Så kan det vara ibland.

Underbart väder också! Även om det resulterade i att vissa var en aningen mer lättklädda än vad de borde vara..! Haha! Jag och Anna är inte nådiga med våra kommentarer så stor eloge till David som ens orkade sitta med oss på filten! Haha!! Iofs, han träffade mitt i prick med grisen där..

Grillat hemma! Smaskens såklart och sen så la jag mig i bikinin i bodegan ute med syster som sällskap. Jag gjorde den stora efforten att fetcha varsin piggelin från frysen, det finns ingen godare sommarglass!! Och det borde jag enligt syrran fixa oftare. Latmask hon är! Samt att hon suger åt sig solen som en svamp och blir mycket brunare än mig på sjukt kortare tid. Otroligt fuskigt!

Rabarberpaj någon?

Kommentarer
Postat av: Robert

über menchen vann allt och piraterna vann bäst in show. Tyckte att tengil var bäst då dom hade en drake som morrade och sprutade eld

2009-05-31 @ 13:14:03
Postat av: Anna

:D

Bäst är DU! :)

2009-06-01 @ 14:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0