Late night running!

När jag skippar träningarna ett par dagar så får jag alltid en kväll där jag får spader och verkligen måste ut och springa för det kryper i kroppen på mig och jag kan bara itne sitta still. Så nu har jag nyss kommit hem från en löprunda på 5km och det var verkligen sjukt härligt ute ikväll! 13 grader, ljust (solen går snart inte ner), vindstilla och ett perfekt löpväder helt enkelt. Jag måste sluta slacka för jag mår itne bra om jag itne får träna. Det är ju lite onödigt att få värsta anfallet sent på kvällen och bara måste ge sig ut och srpinga. Det satt två grabbar i en busshållsplats där jag sprang förbi. Gissa om de tittade lite skumt på mig?

Och jag såg en igelkott också! Söt söt.

Duscha, stretcha och sen sängen. Låter helt underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0