La Isla Bonita!

Igår satt jag och surfade lite musik på Spotify och letade fram musiken från Fast and Furious, den fjärde filmen  ordningen som hade premiär i april där någon gång. I alla fall så är musiken väldigt gangstah och.. La Isla Bonita - Tasha. Introt i den låten får mig att tänka på Bahamas, värmen, starnden, havet, fester, kall öl i handen.. Åh så gottigt!! Någon mer än jag som blev sugen?

Och flickorna på tv4, kanal 1 och i VK verkar ha rätt angående vädret för idag är det vindstilla, efter en vecka av storm, och strålande solsken. Jag var ute en sväng nyss och det är sjukt varmt redan nu. Det kommer lätt att bli 25 grader innan det är mitt på dagen idag. Sjukt najs inför picknicken!

Tasha - La isla Bonita


This is were i want to be, la isla bonita!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0