Kyoto!

Jag inbillar att jag har fått lite färg på kroppen och så frågar jag brorsan och han drar till med: Du ser lika ljus ut som väggen bakom dig..! Tack tack kära lillebror.

Jag har förmodligen lyckats lura honom att börja skriva en blogg inför och under studierna i Kyoto till hösten. Det blir perfekt så vi kan hålla koll på honom när han är så pass långt borta.

Han har fått hem ett häfte från Blueberry som beskriver lite om hur det kommer att bli när han ska leva där. Jag fnissade sjukt många ggr bland annat åt att de har låne-tofflor när man äter på resturang samt specielle tofflor när man ska gå på toaletten...! Och det här med att de numrerar husen efter ordningen de byggs så tre hus brevid varandra kan ha husnumren 12, 123 och 7, så det lättaste sättet om man är vilse är att veckla ut en stor karta och se vilsen ut.. Alla japaner brukar kasta sig över turisterna för att visa dem vägen. Haha. Medeltemperaturen under sommarmånaderna var 32grader, dvs även nattetid. Och det regnar en jävla massa så fuktigheten kan ju inte vara så rolig att leva med!

Han ska leva sin dröm, underbart! Kanske, kanske åka över och hälsa på? Förmodligen kommer jag att vara så jävla snål så att jag inte kommer anse mig ha råd men det hade varit sjukt spännande. Whaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0