Kalabalik!

Helt otroligt. På två dagar har vi haft två oroligheter i guildet. Suck då! Igår var det en officerare som gick berserk och kickade en spelare för att han tyckte den här spelaren var kaxig? Okej! Maktmissbruk. Officeraren var dessutom sjukt grinig och käftade som satan så jag lackade ur totalt. Det slutade iaf med att spelaren som blev kickad fick komma tillbaka efter det att jag hade kallat in Buzz och Sundan smsat in Torano men det var verkligen full storm.

Igår så fortsatte vi i vår 10manna Uludar och jag fick ett par nya resto-skor och sen rollade jag (till ingens förvåbing) hem Tier 8a byxorna med en roll på 100a, av 100a. Så nu har jag fått mitt första T8a plagg och de var lila leggings typ så hon ser sjukt naken ut där hon springer fram och ska slåss.

Jag har sjukt tur med rolls och vinner för det mesta så min "tur" är ett hett mobbningsämne samt att jag alltid lyckas gå vilse och inte veta var jag ska..

Igår vart det en dyr dag, det gick säkert 1300g bara sådär *knäpp*, jag får lite ångest..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0