Jag ska måla hela världen lilla mamma...!

Efter en lyckad kväll i Ulduar igår, jag vann healingen done samt fick ett par nya healing-axlar och ett par dps-skor, så lirade jag och Kennet några matcher i arenan. Ytterligare några halleluja-moments hade vi när jag försökte slå ner totems samtidigt som Kenneth dör och allt gick åt helvette i princip. Men roligt var det!

Idag följde jag med pappa in på Volvo då han skulle på möte och sen skulle vi in på stan och köpa färg, duk, koskit, nya blad och gud vet vad.. Jag var och hälsade på min gamla avdelning och gubbarna som blev riktigt glada över att se mig! Det var roligt att träffa dem igen och snacka lite skit om jobbet osv. Och det är ofattbart vad det har byggts mycket på fabriken sen jag lämnade den innan jul där. Jag kände knappt igen mig!

Sen rusade vi på stan och handlade.. Jag handlade duk, färg, penslar, fixativ, palett och.. Det gick i alla fall för 704kronor och då köpte pappa den stora svarta färgen som iofs kommer gå till tavlorna i badrummet men jag kommer snylta på den..

Samt jag vill ha ett nytt motiv! Tror jag ska slopa min picasso och måla något annat... Men vad är den stora frågan? Taggad är jag i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0