Jag ska aldrig ha barn!

Jag ville INTE riskera att jag har Liljeströmsgenerna och blir helgalen runt 40. Det kommer inte hända! Bara tanken att utsätta sina barn för det får mig att må dåligt. Mamma sa när hon var ung att blir hon som mormor måste vi säga till så att hon kan sluta betee sig som henne. Ja det är ju lättare sagt än gjort, mamma har passerat det stadiet med råge nu.

kloroform,rep,bil,skogen=winwin?


Sen skulle vi fly upp i bergen bland stengetterna och pumorna, syrran skulle va tvungen att ta ledigt en stund från skolan och så skulle vi bege oss iväg.

Psykologhjälp? Hur berättar man för sin mamma att hon behöver hjälp? Förut var wow terapi för henne, nu är det i princip tvärtom men hon kan inte sluta heller för hon "vägrar att titta på tv och bara göra inget alls".. Erhmm..

I alla fall så var det full kalabalik här igår och som alltid så slutar det med att hon sitter och gråter och tycker mest synd om sig själv. Det känns som om hon vill ha uppmärksamhet och att man ska säga hur jävla bra hon är men sanningen är att det är hon INTE! Morr!!


Sådärja. Nu är det mesta ute. Diskuterade av mig igår via msn med mina syskon också. Det är värsta smyget, no one will ever notice. Och stackars Jappen då vi diskuterar detta en hel del i lock-kanalen under tiden vi raidar med. Men han är redan så rädd för mig så lite till skadar inte!

Frukost kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0