God morgon!

Jag sov med fönstret öppet inatt och det innebar ju att jag inte ville stiga upp då det är 12 grader inne i rummet ungefär. Täcket var helt perfekt att gosa in sig i så jag snosade till kvart över nio idag utan att få dåligt samvete.

Det verkar bli en kanonfin dag så jag funderar på om jag och Athena ska ta en långpromenad om en liten stund och förhoppningsvis kan jag sedan sola i bikini! Det kan vara för mycket att hoppas på men jag håller tummarna, jag vill ju inviga min gröna bikini! Wosh!


Om inte morsan skulle lira med oss skulle bror kunna tänka sig att byta server och rulla med huvudet över tangentbordet på våra raids. Det vore någonting det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0