Galejj på stans gator och torg!

Jag kan ju börja med att säga Tack för igår! Riktigt trevligt var det att träffa Robert, Miika, Anna och hennes David samt några randoms. Annas David diggade Svennebanan, sjöng med i SpiceGirls och Hanson.. Jadu, det var något att minnas! Och han jag åkte med ner på stan baki pekethållaren var tydligen den rikaste i Vindeln! Han bor på gräddhyllan Anna, i det gråa huset! Haha! Jag är iaf sjukt nöjd att jag itne åkte med Robert ner för det såg ut att gå en aningen vingligt måste jag säga och Miika såg lite rädd ut stundtals. Den näradödenuppelevelsen med björken säger allt!

På stan träffade jag min bror och hans Maria, som hade otroligt varma händer?, det var spännande att äntligen få se henne. Även om min bror får MVIGminus då han varken fixat mobilnr, msn eller facebookat henne efter ett halvårs strulande så var JAG nästan på G att fixa hennes! Syrran missade vi dock, kanske lika bra att hon itne träffade brorsan då han var en aningen på lyset, iofs jag, Miika och Robert också..!

Otroligt nog så tog vi några bilder från gårdagskvällen när vi var på stan och kikade på folket och olika band som spelade. Just ja, vi tog en fike på Café Station också! Och där kom det fram att Robert vill att jag målar en tavla åt honom. Undra om han kommer ihåg det idag?

Och just ja, min bror mötte Foki i gångtunneln till Haga och direkt efteråt fick jag ett mess: Jag såg Foki! Haha!!

Sen lyckades jag också glömma knapplåset på mobilen och den ligger nästan alltid i sängen så av någon anledning så lyckades jag ringa vårt hemnummer vilket reulterade i att 08.12 kommer pappa inrusande och frågar vart jag har mobilen och ifall jag hade tappat den?! Cirkus!

Vart Robert fick ideén om att ha photosession i hjärtat vet jag inte. Men det var roligt! Miikas väl sparade Mustasch är inte heller att leka med och jag och min bror körde emo-posén där på slutet! Klockan var runt 01.30 på sista bilden, snart ljust... Norrländska sommaren är alltid så ljus!

Kommentarer
Postat av: Robertber

2009-05-24 @ 13:00:14
Postat av: Robert

Micke ser typ exakt ut som min lillkusin när hon tigger om glass

2009-05-24 @ 13:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0