Epic Flight form!

YES!

Idag levlade jag upp min Tagglisa till level 77 och fick därmed äran att köpa epic flyingskillen för 5000guld och sen ytterligare 1000 guld för att kunna flyga i Northrend. Så nu är jag sjukt fattig och paniken växer. När jag raidar går det säkert ett par 100a guld i kostnad så jag måste farma ihop guld imorgon, sjukt booring.

I alla fall, eftersom hon är en druid så har hon en flight form, instant, och blir en kråka! Sjukt cool, jag älskar den redan! Det är lätt värt vart enda öre jag har lagt ner på min lilla Taggis.

Nu blir det paus med henne ett tag. I alla fall till imorgon!


Tagglisa i kråkform utanför Dalaran. Det är natt så det blev rätt mörkt på bilden.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0