En mörk dag

Dagen började väldigt bra och har utvecklats till en skittråkig dag.

Dels har jag fightas med morsan, igen om WoW. Hon är så jävla emo så jag blir galen, jag förstår inte ens varför hon spelar det här spelet när hon är så här. Bättre hon lirar med sitt Evils så jag slipper skämmas över att hon beter sig som en snorunge.

Sen var min farbror förbi, han jobbar på Volvo och på samma avdelning som jag gjorde och han berättade att min gamla arbetskompis har gått bort natten mot lördag. 36år ung! Han hade "somnat in i sömnen" och jag hoppas verkligen att det är så. Han var trasig på många sätt men en av de bästa på jobbet!

Sen så har jag fortfarande mensvärk baki ryggen, dett kommer bli en väldans bra dag.

Mamma är fortfarande sur för vad jag sa men jag orkar baske mig inte bry mig. Om det kan bli höst någon gång så jag får flytta härifrån och slippa allt jävla trams! Tycker synd om syrran som blir ensam kvar då brorsan åker till Japan i oktober och blir borta i 1 år för att studera japanskan och jag flyttar (förhoppningsvis) söderut för att studera. Men hon är tuff min syster, på många sätt. Samt att hon kan avskärma sig och låssas som om dte regnar..

Gahh! Make my pain go away, plix? Det finns ju piller... Måste fixa.. Anna, bitte?

jaa! Ska vi se den Miika?! :_

Kommentarer
Postat av: Miika

Absolut!! När har den premiär? :_

2009-05-03 @ 19:52:56
URL: http://michailov.wordpress.com/
Postat av: Annie

jag kirrar!

ska jag ringa idag?!

2009-05-04 @ 10:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0