En lila protodrake!

Achievement:
"What a long, strange trip it's been"
I don't see how either of these aspects act as examples for your claim. Children's Week is an optional, fun holiday event. Now, if you want a flying mount that's faster than what the overwhelming majority of players have, sure, you might have to remain vigilant and committed to the holiday achievements. Even at that, we're talking mere hours of commitment for most each holiday.

Jag är så nära! I Oktober efter Brewfestival får jag min lila protodrake som flyger i 310%speed. (Vanliga drakar flyger i 280%). Det är dock ett jättestort och drygt event kvar innan ölfesten: Midsummer festival då jag måste besöka och hedra eldar som brinner i alliance städerna samt förnedra hordes eldar i hela världen. Eventet sträcker sig i 2 veckor och det säger en hel del hur stort det här eventet är. Men jag ska bita ihop, en vilolet drake är inte fy skam! Särskillt som det tar 1 år RL att fixa den och för vissa som har missat att göra ett event kan det ta ännu längre tid..


Wrrrroooooom! Tänk dig att flyga på en sån här!

Jag tycker vi ska fixa den svarta protodraken också, den man får av att klara alla instance-achivements..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0