En dröm

Jag drömde om våren inatt. Knopparna på träden var så feta att de rann sav och de sprack upp exakt samtidigt överallt och ur knopparna kröp det fram stora rosa/vita blommor med en doft som täckte vårens mindre angenäma dofter...


Och ute blommar krokusarna i rabatten, träden håller faktiskt på att spricka upp lite, iaf sälj(g?!)en, men den är ju alltid tidig. Och fyfan vad jag hatar att de matar rådjuren här?! Massa skit överallt, på stigarna där man ska gå och suuuuck. Jag blir förbannad!! Samt att rådjuren är typ världens bästa transportmedel för fästingarna, jag är livrädd!!

Ska jag våga ringa idag? Kanske är bäst.. *mutter

1 Juli har den premiär! :_

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0