Bror, keep on running!

Jag är grymt impad av min brorsa som har följt med 2 gånger och sprungit 2.5km med mig och det är bara i veckan! Vi siktar på ytterligare en sväng på lördag. Det roligaste av allt var att det var Patrik som sa: Efter vi har städat så springer vi!

Han är väldigt otränad då han knappt har rört på sig på flera år men det verkar ske en ändrig nu. Jag har en tendens att kunna lura med folk och han behöver det verkligen. Han ser ut som ett skelett så han kan behöva lite muskler på sin stackars kropp. Idag gick dte sådär för honom, men han gav inte upp så det är grymt jobbat!

Och det är grymt skönt att jag har fått någon att träna med! Hoppas det håller i sig nu!

Sen så är det nystädat hemma och det är så mysigt när det är rent! Jag kan verkligen slappna av när det är snyggt och städat, det är en enorm lättnad att slippa ha stök hängande över sig.

Nej ska jag ta med mig Vaion, min bästa leksak ever, och gå ut och spela lite i solen? Synd det blåser lite men jag kan ju alltid sitta på altanen och mysa. Får nog bli så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0