Brännbollsyran inc!

Till helgen väntar den omtalade brännbollsyran, eller, den startar redan ikväll! Brännboll och fylleslag utan dess like. 50 poliser är extra insatta enbart på Fysikgränd där stora "spontanfester" uppkommer (hur kan det vara spontant varje år lixom?) och polishelikoptern är standby hela helgen. Brinnande möbler kastas ut genom fönster och allt sånt där, hela Fysikgränd brukar se ut som ett bombnedslag efter denna helg. Ofattbart.

Men iaf imorgon så ska vi tydligen ha picknick på Mariehemsängarna och jag hoppas att vädret blir vad det lovar; 25grader varmt och strålande solsken. Så det blir till att packa in sig i bilen och köra in till staden där någon gång vid 13ish. Det ska bli roligt att titta på lite brännboll och se när folk gör bort sig i fyllan och villan mitt på dagen redan. Måste leta reda på mina shorts också, jag har en tendens att gömma bort saker när jag städar. Vilka var det Anna sa; David, Anna, Mia, Emelie N och hennes bf och jag? Kan stämma, ska iaf bli riktigt trevligt!

Jag ska tydligen städa ute på plattorna, sopa undan lite stenmjöl och spola rent. Så i guess, its time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0