Bra start på dagen!

Innan jag somnade inatt så pratade jag i telefonen i nästan två timmar och när jag la på trodde jag att jag skulle få somna på direkten. Det fick jag ju inte utan låg och vred mig en rba stund innan jag lyckades somna.

Så idag var jag liite trött när jag vaknade halv nio så jag snoozade till nio innan jag lyckades ta mig upp och äta frukost för att sedan ta en promenad med Athena. Det bästa med henne är att när vi möter andra hundar så sträcker hon på sig och trippar på som en prinsessa men det skulle aldrig falla henne in att skälla eller göra busiga utfall mot hundarna så det är hur skönt som helst. Jag blir stolt över henne när hon uppför sig så pass bra! Sen så är det underbart väder, soligt och fint!


Jag är också taggad till ett event i juli; <vsmvd> goes eastern sea.. Kan bli bra! Skulle vara sjukt ballt faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0