Bad dreams!

Jag glömde att berätta om mina mardrömmar jag hade igår morse så här kommer de nu:

Hela familjen och Athena var ute och åkte med Fokusen när vi körde över krönet på backe och där nere i slutet av backen låg ett järnvägsspår. På andra sidan står en gubbe och vinkar frenetiskt åt oss att vi ska stanna så pappa bromsar men bilen hackar och glider sig neråt. Från höger ser vi tåg komma körande och de lägger sig på tutan men vi kan inte få stopp på bilen. Grusvägen är hal som en isig vinterväg trots att det är mitt i sommaren och träden är lummiga och gröna. När vi är halvvägs ner i backen passerar tåget och vi pustar ut men sekunderna senare ser vi tvåg nummer två komma långt där bort ifrån. Bilen fortsätter att hoppa nerför backen, närmare och närmare rälsen.. We din't survived.

Nästa dröm var en av de underligaste jag har varit med om tror jag. Djävulen hade besatt ett dagisbarn här på kvarteret och han hotade min lillasyter så jag blev helt galen och hoppade på dagisbarnet, knuffade ner den lilla söta 5åriga tjejen och satte mig på henne medan jag svor och hotade henne till livet. Dagmammorma kom springande och jag var tvungen att kliva upp från henne.. En liten kille hade samlat tio nallar som hängde ner från hans byxlinning och han tog mig i handen coh ledde mig in i skuggan. Djävulsungen sprang förbi, stannade upp tittade på mig och log så alla tänderna syntes innan hon spottade ut: "Jag ska be Fredrik köra mig..!" Sen plutade hon med läpparna, gjorde en utmanande posé och skrattade när hon såg min min. "Du kommer inte ha någonting kvar.." Och med de orden försvann hon bakom knuten. "Med vilket körkort ska han köra henne" tänkte jag förvirrat innan jag kände hugget i hjärtat. Den lilla pojken stod bakom mig med en rostig spik i handen och hans ögon lyste rödaste rött. "Djävulsungar är ni hela högen" mumlade jag fram medan blodet sipprade ut ur mungipan...

Kommentarer
Postat av: mr K

wtf

2009-05-17 @ 16:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0