Attans!

Då traskade jag ner på byn i hopp om att få sola lite och bli av med mitt vinterbleka utseende men tji fick jag. Det var trasigt så jag blev av med 6 kr och sen fick jag gå hem igen.

Och jag har fått klipptid i juni (shit vad långt bort!) men inte med min favoritfrisör ens. Hon är fullbokad i Vännäs, som vanligt, så jag ringde till Studio 88a i Umeå då jag vat att det KAN vara lättare att få tid med henne där. Eftersom jag har långt hår, ve och förbannelse, så fanns den enda tiden i mitten på Juli. JULI?! Jag dog och tog en annan frisör. Hoppas den människan kan tänka åt mig som Monica brukar göra samt väljer blonda nyanser utan att jag behöver lägga mig i och klipper mig så det blir bra! Jag vet aldrig hur jag själv vill ha det nämligen så det är rätt skönt när frisören tar kommandot och ser till att det blir snyggt..

Dagens mission är att kratta löv så det får nog bli så nu.

SEN! Spotify-listan är bortblåst och jag får inte tillbaka den. Vår gemensamma lista som jag har med Miika och Fredrik är grymt god och nu är den borta. Jag blir galen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0