Achivement!

Jag tog mitt nördigaste achivement idag i World of Warcraft. Jag samlar på små pets som inte tillför spelet något mera än att de är söta, tuffa, läckra och underbara små följeslagare inne i spelet.

Så idag fick jag mitt achivement på 75 stycket små companions! Och som tack för att jag är så duktig med de små petsen så fick jag äran att ta hand om en liten Bambi! Sjukt söt men jag hade faktiskt velat ha en haj eller något annat läckert men då det inte är så många som har så många pets som jag har, så är det en viss status (bland de nördiga petsamlarna) att äga en bambi, så jag är nöjd med min nya älskling.

Achivementet för 50 små pets gav mig en skunk och under resans gång från noll till sjuttiofem pets, som har varit lång och drygt som satan, har jag alltid hittat nya favoriter som jag alltid har framme när jag spelar. Men de är värda all tid jag har lagt ner, faktiskt. De andra tycker att jag är helmysko men vi har alla en fetisch i spelet. Vissa levlar upp nya gubbar och jag samlar då på pets. Haha! Jag har många favoriter men min absolutaste favorit kommer dock alltid vara min gigantiska kloakråtta! (Som är lika stor som den minsta av karaktärerna i WoW, en gnome. Smaskens, en läcker liten munsbit!)


Kommentarer
Postat av: K

gzzzz

2009-05-12 @ 00:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0