_

När människor berättar att de saknar någon att hålla om på natten, då är de ensamma.

Den speciella närheten två människor har när de sover tillsammans är en underbar känsla. Att vakna upp brevid någon som man tycker om är nästan oslagbart.


Jag hade värsta snacket om det sent igårkväll. Det gillar jag som fan.

Jag kan också leka psykdoktor, jag har ju trots allt gått i lära hos Anna, THE Anna. Hon har lärt mig allt hon kan, och det är inte lite. Synd bara att det inte verkar fungera på henne själv ;)


Solen ler mot mig nu, dagen blir nog inte så nattsvart som jag först trodde den skulle bli.


Kommentarer
Postat av: Annie

lite av en yrkesskada det där ;)

kanske jag kan börja få lite psykologdoktorsamtal med dig :)

2009-05-04 @ 19:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0