5 nya items igår!

Det var ju inte bara en dålig dag igår!

När vi raidade Uludar 25manna (kors i taket, rekord med 6 healers, dock var jag en av dem) igårkväll så droppade det först ett healingbälte till mig från Razorscale och sen fick jag ett totem från Ignis. Samt att vi tog ner en helt ny boss! Det var en väldigt rolig raid och det flöt på riktigt bra vill jag lova så jag var sjukt nöjd med kvällen. Det är alltid roligt att få nya items!

Sen så kom det där bakslaget med morsan, usch! (Har jag redan pratat om så det skiter vi i!)

Redan vid 22 så var några spelare tvugna att dra så det blev raid-off och jag hamnade i en 10manna grupp till Uludar. Jag var sjukt otaggad, sjukt upprörd och ville helst ligga i sängen och dö eller så men då är det tur att jag har vissa som peppar mig att följa med! 3 items fick jag också; en restochest, dps bracers och en läcker dps mace! Den är inte ultimat för mig men mycket snyggare än min fiskekrok jag har så den ska jag byta ut! På stört!

Jag har sjukt tur med rolls, hoppas det fortsätter!

Jag hoppas vi fortsätter som vi sa ikväll för en av bossarna kan droppa en sjukt fin fist till mig som jag vill ha, so bad!

Och den låter du bli Fredrik, hör du det?! He he he...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0