...då då?

Well först av allt: Underbara vår!

Och sen när jag tänker efter lite; Nej fyfan!


Vädret är sjukt härligt idag men vi vågade oss inte till slalombacken idag då pipen lär vara en isgata och det är bara att inse fakta: Vännäsbacken är INTE Hemavan, den är INTE St Anton, den är helt enkelt urtråkig om man inte kan leka i hoppen eller i halfpipen. Så.. Jag har tillbringat dagen ute och legat och läst i solen, Harry Potter och Halvblodsprinsen. Man kan aldrig läsa för mycket Harry Potter så när jag inte hade en annan bok att läsa så slog jag på stort och plockade fram den ur bokhyllan.


Annars då?
Ja folk verkar tro att vi sitter ihop och det känns både roligt och drygt. Vet inte riktigt än. Måste fundera mer på den saken.

Sen då?
Jag är inbjuden till stan på tårta, det är lockande men jag tror inte jag orkar pallra mig in till stan i helgen. Ska ju åka in på måndag så jag får svänga förbi på fika en annan gång.. eller något.. Men det var kul att få en hint om att du ville jag skulle titta förbi!

Nu då?
Ja jag har inga planer inför kvällen då jag har sista matchen imorgon som jag i ett svagt ögonblick signade mig till. Men det ska bli roligt som fasen faktiskt. Sista matchen! Kanske ever?

Och där då?
Det verkar vara ett jäkla röj på bandynfinalen i Uppsala, jag blir lagomt sugen när jag får höra att de sitter i tunna jackor i solen och bara myser på läktarna nu innan matchen ska börja. Och sorlet innan stormatcher, massor med prat och skratt och u name it. Jag älskar sånt!

Och framöver då?
En hektisk start på veckan, jag ska träffa Stefan (min handledare som jag egentligen inte ens vill träffa längre.. morr!!), på tisdag fyller jag år (gammkärring inc!) och på onsdag ska jag till tandläkaren. Phew! Och tänker jag ännu längre bort så måste jag bestämma mig ang skola, program och allt det där.. Och hsp på lördag! WHAAA?!

Laptopen då?
Oja, jag älskar den som fasen! Jag har tankat hem lite filmer som jag ligger och ser innan jag ska sova. Ooh så gottigt det är!

I vår då?

Ja jag har inga större planer än så länge. Jag hoppas såklart på en tripp till fjällen igen, (want to find a skiing friend!) mera snö, bra väder, partajaj och ev en resa söderut närmare sommaren. Lite mera åkning i pipen, hoppen och leka innan snön är helt borta också.

I sommar då?

Såå långt orkar jag inte tänka! Sluta pressa mig nu! ;)




Lite bilder från vackra St Anton också, jag har vart dålig på att lägga upp dem!

Kommentarer
Postat av: Miika

Wosh! Vilka härliga bilder!

2009-03-21 @ 18:53:46
URL: http://michailov.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0