Vilken träning!!

Jag var inte sådär jättetaggad på att träna idag, det kan jag erkänna, men jag packade klubborna, väskan och stack.

Och det var sjuuukt underbart! Vi byggde en "hockeyrink" mitt i hallen och skulle lira 3v3. Vi gammrävar var 4a utespelare och 1 målvakt och så blev vi utmanade av ynglingarna att spela mot dem. De var 10st samanlagt så de bildade 2 lag och ja..

Vi klassade som satan! Vi hade sjukt underbart passningsspel, gjorde grymt med mål och jobbade satan. Sjukt roligT! Roligaste träningen på månader!! Vi vann överlägset i början men sen tappade vi lite men vann alltid, dock inte med lika mycket. Och jag avr bäst på straffar, frilägen och gjorde massor med mål! WOOOSH!

Berra blev lite lessen i ögat när jag berättade att jag förmodligen skulle studera söderut till hösten. Menmen, thats life!

MEN ÅH SÅ UNDERBART DET VAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0