Underbart härligt!

Jag och farsan plockade fram skidorna och brädan och så drog vi till backen och åkte lite. Så otroligt nice det var! -3 och perfekt pistat i backen. Sånna här kvällar förstår jag verkligen varför jag har kagt ner så mycket tid på att bli bra på att åka. Ah, det är så underbart roligt! Jag blir lika "kär" varje gång jag har så här roligt. WOSH!

Hoppas på bra väder på lördag så det blir lika roligt då!


Och Anna, snowboard ska jag ju göra på dagen. Kvällen kan jag mycket väl vika åt dig och bli din suparolare! Jag har dock inget att ta på mig men det blir ju en senare fråga.. Ska vi matcha? Haha!! Well, hör av dig om du fortfarande vill! /kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0