True Blood!

Jag har äntligen tagit mig i kragen och laddat hem (oops!) True Blood, vampyrserien som sändes i höstas ni vet? Hela min syskonskara (bror och syster) gillar vampyrer och detta är inget undantag. Sen att snyggingen Alexander Skarsgård är med plus flera andra hetingar gör det inte sämre. Däremot har jag lite svårt för en av huvudrollsinnehavarna; Anna Paquin, ni vet hon som spelar Rogue i X-men? Hon känns lite.. Sisådär..

Av de fyra avsnitt jag sett hittills så gillar jag det jag ser, keep on going!


Skarsgård:
"Vår lilla djurpark börjar växa till sig..."

Kommentarer
Postat av: Miika

Slurp!

2009-03-11 @ 11:32:59
URL: http://michailov.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0