Tröööttt!

Nehepp, bäst att ta sig i kragen och ta Athena ut på en morgon promenad. Jag är lite seg då jag beslutade mig för att börja se en över 2 timmar lång film igår så jag la mig 02.15. Om det var värt det? Mjaa, jag såg Narnia - Prins Caspian och jag är sådär imponerad över den. Jag var ju tvungen att se den då jag sett ettan då och den här filmen var lika.. Ja.. barnaktigt. Jag vet, det är barnfilmer men till exempel Harry Potter och Flammande bägaren etc känns mycket mera som en riktig film än Narnia då det i Narnia utspelas stora krig men inte en blodsdroppe faller...

Lite frisk luft blir bra också så jag piggnar till!

Nu behöver jag bara bestämma mig ang Roberts syster också, men det lutar åt det faktiskt! Hihi!


Och Andy är i Umeå!


Kommentarer
Postat av: annie

kom när du hinner!

maria kommer till mig efter 4, du får ju äta med oss om du hinner!! :)

annars är det bara att ansluta i min lägenhet när du är färdig :)

2009-03-26 @ 13:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0