Smaskens!

Aha! En mycket trevlig lunchdejt var det! På.. erhmm.. Eastern Palace kanske det heter?

Och; Jag ska ta med en gryta, Sofia en paj, Victor en lasagne och så vad David och Anna tar med sig vet jag inte än. Jag ska också hämta Sofia och Victor inne i stan på torsdag, samt vi ska handla då också. Frukost osv. Och jag svängde förbi på systemet, handlade lite öl, mintu och en vinare. Och så förbi på 360´norr och köpte en till lins till mina gogglar, awesome! Nu kan jag se när det är mulet också. 

Vad ska jag laga för gryta då? Det är frågan.. Hummm... Något med kyckling tror jag, ska be mamma om tips!


Kommentarer
Postat av: Miika

Lunchdejt!? Var det inte frågan om en fikadejt?

2009-03-03 @ 20:57:25
URL: http://michailov.wordpress.com/
Postat av: annie

hmm, jag vet inte heller...

funderade på tacos? låter det bra?!

2009-03-03 @ 21:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0