Skitväder!

När jag vaknade imorse så började jag nästan grina.. Okej, itne riktigt men jag och Lisen hade planerat att dra till Agnäs och åka skidor idag och då när jag såg vädret ute blev jag ju tvärless. Det blåser småspik och är bara grått och trist. Det känns ganska waste att köra 3 mil bara för att frys och gnälla på vädret så vi hoppas på finare väder imorgon annars skulle vi ta vännäsbacken, dvs vi sket i att åka skidor idag.

Jag la mig tidigt igår, typ 23, pga av min huvudvärk. Jag vet ju varför jag fick den, uppe sent dagen innan och så lite sömn samt sitta vid datorn en hel del... Ingen bra kombination. Jag fick lov att dra mitt i raiden för jag orkade inte fokusera alls så jag satte mig med pappa och halvsov framför Beck.

Men åh!! Jag som var taggad!

Morgonpromenad med Athena inc, laters!

Kommentarer
Postat av: Miika

Skitväder it is!! :Q

2009-03-02 @ 16:31:39
URL: http://michailov.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0