Sjuk träningsvärk!

GAAAAHHH!!

Igår så tog jag och sprang en 6km mitt på dagen där och när jag kom hem lurade jag brorsan att joina mig och göra situps, ryggaps och armhävningar. Så ja, jag har en aningen träningsvärk idag vill jag lova! Helt stört vad det känns i mina bröstmuskler (måste vara obefintliga?!) och ben. Geez!


Jag sov som en röv också! Usch och tvi! Kändes som om jag sovit onykter vilket jag itne har gjort.

Berättade jag att jag blev snusfull på en snus som jag avr tvungen att ta när alla började snyfta om sina ex hit och dit? Well, det blev jag! För när man ser tårarna stiga i ögonen på dem så blir jag aldeles till mig och vet itne vart jag ska ta vägen riktigt. Tr'äffade också Micke, en gamal klasskompis, och quess what?! Jo exakt, han började tjöta om Lowe, när vi gjorde slut och blabla.. Och sen kom  han fram till sitt verkliga ämne; En av hans kompisar ville strula med hans gamla ex (som han gjort slut med för 5 månader sen och som uppenbarligen var sjuk i huvudet?!) och det gick ju bara itne för sig. Så det blev lite medlidande där och blabla. Jag var iaf en av få gamlingar från klassen som han fortfarande tyckte om, om det bara var fyllesnack eller inte vet jag inte men.. Haha! Jaaa..

Malin var också imponerad över att jag lyckades locka till mig killar i min regular klädda outfit och brädade alla tjejer i kortkort och allt det där. Haha! Ja hon har mycket kvar att lära! ;)

Jag som hade tänkt att lura med morsan till stan, hon bangade. NU vet jag inte vad jag ska göra för jag var då inte sugen på backen idag. attans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0