Sätt fart!

Nehepp!

Om jag ska ta mig i kragen och göra ett ryck dvs; sminka mig, fixa håret.. Klä på mig.. Gah!


Och tagga Hemavan nu! Det kommer bli sjukt troligt! Hoppas bara väderfolket har fel om vädret nu och att solen tittar fram... Det är så mycket roligare att åka skidor om solen lyser än om det är grått och trist väder. Och! Hoppas Sofias vrister håller, samt Victors smalben, Annas knä och Davids.. erhm.. Han borde rimligtvis också ha en skada någonstans då vi andra är ett gäng av kryplingar? Hehe!

Orkar inte göra rycket riktigt än.. Det kommer snart..




Kommentarer
Postat av: Miika

Bara en bil än så länge och den kom ju från dig!

Men när jag är nöjd ska det stå 4 olika Cars-bilar på hyllan.

2009-03-03 @ 11:48:15
URL: http://michailov.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0