Ritar!

Oja, jag började igårkväll med att plocka fram ritplattan för att rita något snyggt till min blogg. Det slutade med att jag började att rita en tjej. Och idag ahr jag fortsatt på samma bild och det är så roligt! Och den blir bra imo!

Riktigt skoj att jag har hittat lite flyt med ritningen igen, synd att jag tappat en väldans massa skills men det kommer ganska fort tillbaka. Och jag var väldigt rostig med riktplattan så det tog ett tag innan jag blev van den igen.


Och jag börjar få ont i magen nrevös tjafs inför morgondagen också samt att jag upptäckte nyss att vi ska skriva på universitetet och där hittar jag ju.. NOT!

Men tack vare Robert så hittar jag nu dit, förhoppningsvis! Lär ju vara en hel del människor som ska dit så jag får väl hänga med ngn som ser ut att hitta! hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0