Phew!

Äntligen städat!

Ganska skönt när det blir rent och luktar gott och sen att jag har torkat alla rum och sist mitt gör  att jag sitter fast vid datorn så jag kan ju uppenbarligen inte städa mera på ett par minuter.. Hehe!

Undra hur det går till imorgon på lagavslutningen? Måste fasen ringa ngn och kolla läget inför kvällen. Sen på lördag blir det snowboard (wosh!) och förhoppningsvis får jag mig ett gott skratt.. !

Och jag blir alltid så glad när vi talas vid, jag gillar det skarpt!

Sen att mamma och pappa gillar mina val inför fortsatta studier känns kanon! Och att de absolut tycker jag ska flytta söderut känns awesome idd. Jag har i princip inget kvar att göra här uppe längre, det kommer i princip vara snön som jag saknar men den går alltid att resa hem till när längtan blir för stark. Mina kompisar kommer jag förmodligen alltid att ha kvar men det skulle vara gött att börja om på nytt och träffa nytt folk och allt det där. Måste bara välja var jag ska studera nu också, det kan bli lite tricky. Uppsala går ju bort direkt iaf, dels för att det är så stort (liten och rädd!) och sen så utbildningarna jag är intresserade av innehåller sjukt mycket mera matte där än på andra ställen. Men ja, länge kvar innan jag måste välja så jag har ingen panik än.


.. nu! PANIK! inte nu.. men NU! Panik! *andas
inte dåå...

Stört hungrig är jag också, ska se om jag kan fixa ngt från kylskåpet... 

Kommentarer
Postat av: Annie

men gaah, har du planer för lördagen!! jag önskade mig ju en suparpolare! I need to get drunk!!!

2009-03-12 @ 15:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0