Kort!

Stört dammigt på mitt tangentbord.
Borde ha köpt en ny datormus igår när jag var på stan.
-Till min Vaio då
Extremt lat som inte fixade med sängen igår.
Sjukt seg idag.
Ska vandra ner på byn och fixa ärenden.
Tankar film för fulla muggar.
Athena vill nog ha en promenad hon med.
Strålande solsken.
Lite svartis är jag allt.
-Men det kan vi lätt ändra på!
Sjukt glad, som vanligt nuförtiden?
Drömmer skumma drömmar om krockodiler
-Han vill käka upp mig! (Quote från...? ;) )
Skar mig på fingret igår, dunno when but it hurts!
Jag har inte tränat på 2 dagar...!
Måste ringa frisören asap idag!
Imorgon väntar tandläkaren.
Chattar med syster, gör de inget på skolan?!
-Oh, deras lärare pratade om något poetiskt...
-About the glory with going to war
Lyssnar på Pink också!
Samt leker på Facebook
-Kenny är nog bäst!
Nej om jag ska ta och borsta tänderna?
Börja röra mig uttåt med Athena?
Så får det bli!
Farmor och farfar är sjukt härliga, sms'a sådär!

Och: SNART 25år!
Vänta nu, HELA 3 år kvar innan jag behöver rulla över och dö.. ;)


Please don't leave me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0