Nykter utgång?

Ja visst fasen funkar det!

Inte att rekomendera varje gång men sällskapet gjorde ju allt. Ida, Anna, Supen (framförallt), Malin, Emma..

Vårt lag sög ju iaf, vi kom 4a i Fortet! Skandal! Men det var sjukt svåra rum på Megazone om man jämför med Boda Borg. Men det var roligt och efter det så käkade vi taccos, snackade och delade ut priser osvosv. och Supen! Haha! Jag höll bokstavligen talat på att dö av skratt när hon berättade om deras nakenstudie i skolan. Hon läser bild på universitetet och de hade en kvinna som nakenmodell. Och hon var tydligen extrem hårig överallt och Supen är så jävla bra på att berätta så jag vred mig av skratt.! Haha!

Iaf så lurade flickorna med mig in på O'learys och det började lite slött med genomgång av alla ex och hur jobbigt det kändes att göra slut. And i was like.. Get over it.. 6 månader.. get over it. Menmen, alla är itne hård som sten som jag verkar vara. Och det var sjukt kul att komma dit i St Anton-style dvs halvslappa jeans, t-shirt och sneakers och äga stället! Wosh!

Synd DJ:en sög men det var ju en annan sak..

Jag hade tänkt att komma hem tidigt ikväll men det blev ju inte av, illa illa! Ska iaf sussa nu och jag får se om jag lyckas lura med mig morsan till staden imorgon, eller farsan till backen.. Humm.. tåls att tänkas på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0