Nu så!

Igår fick jag mitt roligaste fyllesamtal ever, jag dog nästan av skratt. Så kan det gå!

Jag sitter och käkar fil och müsli med russin och nötter i, åh så gottigt! Jag och farsan ska dra ut tidigt till backen idag och testa pipen. Han är lika sugen som jag och bara det är ju helt galet! Så vi bestämde oss för att dra dit så vi är typ där när de öppnar så vi får åka ostört från början så vi slipper skämmas, haha.

Annars idag då? Ja ikväll blir det raid och efter det ska vi spela arena är det tänkt. Utöver baclen och WoW så har jag som vanligt inga planer. Till veckan har jag dessvärre en massa saker att fixa så då blir det för Emelie att shape up och fokusera..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0