Never alkohol igen!

Gahh!

Jag har aldrig varit såhär bakis i mitt liv tror jag. Men kvällen igår var rolig tillsammans med Anna och Maria. Sen att vi fick gå in VIP på Rex (rrrrrrrrrex!) var inte illa det heller. 20 meter kö och vi gick förbi alla och så gratis inträde på det. Freecking awesome! Jag blev dessvärre en aningen för wasted för min smak vilket straffade sig idag och jag som är så jävla bra på att hålla masken inför min familj så.. NOT! Haha! De mobbar mig totalt, med kärlek då förstås. Jag och Maria delade säng i Annas 1a medan hon sov hos David och det var roligt som fasen faktiskt. Brorsan kom och hämtade mig och syrran runt 1 där någongång och jag var sjukt skakis men det var en episk bilfärd hem. Och satan vad de skrattar när jag plockar fram mina dialektkunskaper och briljerar på allt annat än norrländska (som jag verkligen itne kan prata brett på) så det var roligt.

just ja! Igår skrev jag hsp också, det gick nog inge vidare tror jag... Roligt faktiskt, jag och brorsan tog oss igenom dagen lekande lätt! Resultatet har jag inte ens vågat rätta än så det är än så länge.. ja.. exakt.

Samt att jag verkligen älskar min säng och mina nya sängkläder, täcket och kudden! Wosh! Sov innan middagen där, så underbart skönt!


Take care of me please?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0