Måndagsfilm!

Street Fighter - The Ledgend of Chun-Li

I liked it alot. Typisk Emeliefilm, asiatisk (-ish) med coola fightingscener, hyffsad story och en lätt-att-smälta-film-koppla-av-sak.

Och sen att Lana från Smallville var huvudrollen var lite spännande.

Och som alltid får det mig att vilja bli en som kan slåss sådär bra. Okej, kanske går det itne att lära sig allting då vissa serier helt och hållet är trickfilmade men många av rörelserna går ju att lära sig.

Det som är lite roligt med både kineser och japaner är att de verkligen vill att deras barn ska lyckas. Jag ska baske mig sätta mina barn (om jag nu får några!) i hårdträning.. H he he!


Och om en vecka börjar nya avsnitt från csi Las Vegas, som jag längtar!



Och så hoppas vi att graviditeten går fint så deras barnaskara ökas..! /hug
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0